Inte så många rätt där inte. Får vi se hur det går på lördag

Hade inte så många rätt i lördags. Trodde inte ens att Torsten och TopCats skulle komma förbi sina dueller.
Men men, spelar inte så stor roll egentligen. För på lördag är det ju the big finale.
Så vem/vilka vinner?`
Själv tror och tycker jag Danny. Men med tanke på hur svenska folket röstat hittills så blir det la inte så.

Nu har jag ingen större koll på hur dom lägger ut poängen. Men jag har valt att ge poängen 1,2,3,4,5,6,8,10,12.
Det vill säga att det är en som inte får något poäng alls.
Men såhär sätter jag mina poäng efter vad jag tycker


Och detta är efter vad jag tror att det kommer att bli.


(Klantat mig lite här med låtarna. men det är artisterna som är viktiga :P)

Vill bara ändra en sak. Byt plats på David och Lisa

Nu är det bara att vänta in lördag.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Byt plats på danny och top cats, sen byter du plats på top cats och loreen så har du resultatet, typ. :)



/T

2012-03-08 @ 18:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0