Tele2 är spioner

Missade att jag hade fått en kommentar på mitt inlägg Finn felet. Och denna kommentaren var från Michaela på Tele2.
Inlägget handlar ju om hur irriterad jag är på sändningen/mobilen.
Hennes kommentar va:

"Hej Xstasia,

Vi är glada att läsa att telefonen fungerar för dig nu. Skulle problemen uppstå igen rekommenderar vi dig att först testa starta om mobilen och annars testa simkortet i en annan mobil för att lokalisera om problemet orsakas av telefonen eller simkortet.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2."
Jag kan informera Michaela/Tele2 att jag testade att starta om. Sen va det inte bara jag som hade problem i området. Och sändningen krånglade inte när jag gick till ett annat bostadområde lite längre bort.

Så det verkar som att tele 2 sitter och letar efter kommentarer om deras produkter. 
Nu är sändningen bra igen i alla fall.
Bortsett fr hemma hos Fiona där sändningen är skit. Men det beror nog på läget på hennes lägenhet.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0